Довідка про стан розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації в Управлінні Держпраці у Миколаївській області за 9 місяців 2019 року


З метою оперативного вирішення питань, порушених у зверненнях, задоволення законних вимог заявників Управлінням Держпраці у Миколаївській області забезпечено їх своєчасний, об’єктивний та всебічний розгляд. За результатами вирішення, в установлені законодавством строки, заявникам надаються письмові відповіді.

В приміщенні Управління для загального ознайомлення на стенді розміщено основні нормативно - правові документи, що стосуються звернень громадян та доступу до публічної інформації, графік особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами Управління Держпраці у Миколаївській області, форма та порядок подання запитів на інформацію. Заявникам постійно надається можлива інформаційна та консультативна допомога, необхідні роз’яснення.

На офіційному веб-сайті Управління розміщено актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації. Зокрема, оприлюднено інформацію про роботу із зверненнями громадян, основні вимоги до звернень громадян, графік особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами Управління Держпраці у Миколаївській області, Порядок роботи телефонної «гарячої лінії» Управління, форма та порядок подання запитів на інформацію, розпорядником якої є Управління.

Протягом 9 місяців 2019 року до Управління Держпраці у Миколаївській області надійшло 721 звернення громадян (250 – заяви, 471 – скарги), що на                  48 звернень більше в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року. З них:                   174 - повторних звернення, 28 – колективних звернень, 35 - надійшло електронною поштою.

Із зазначеної кількості звернень:

508 (70%) письмових звернень;

213 (30%) від Державної установи „Урядовий контактний центр”.

Дані аналізу звернень громадян за звітний період свідчать, що найбільшу частку з них складають звернення, в яких порушуються питання додержання законодавства про працю – 678 (94 %) звернень від загальної кількості звернень громадян. З питань порушення законодавства про охорону праці та промислову безпеку Управлінням Держпраці у Миколаївській області за аналогічний період розглянуто 43 (6 %) звернення.

Відповідно до графіку особистого прийому громадян, протягом                    9 місяців 2019 року керівництвом Управління було прийнято 14 громадян. На телефонну «гарячу лінію» Управління надійшло 10 звернень громадян. Всі звернення розглянуто відповідно до визначених законодавством термінів.

В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що протягом 9 місяців 2019 року необхідну інформацію та відповідні роз’яснення надано на 625 звернень; надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 29 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статті 8 Закону України „Про звернення громадян” – 17 звернень; повернуто заявникам відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» - 20 звернень.

Із загальної кількості звернень громадян до Управління Держпраці у Миколаївській області перенаправлено з інших органів, установ та організацій 331 звернення громадян.

Всі звернення розглянуто відповідно до визначених законодавством термінів.

Протягом 9 місяців 2019 року до Управління Держпраці у Миколаївській області надійшло 27 запитів на отримання публічної інформації, що на 12 запитів більше в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року: 10 - від юридичних осіб, 17 - від фізичних осіб.

Запити було опрацьовано відповідно до положень Закону України «Про доступ до публічної інформації».