В управлінні Держпраці у Миколаївській області належним чином здійснюється робота щодо розгляду звернень громадян та забезпечується доступ до публічної інформації.

29 листопада 2016

Протягом січня – жовтня 2016 року до Управління Держпраці у Миколаївській області надійшло 589 звернень громадян (166– заяви, 423 – скарги, 141 – повторні звернення, 20 – колективні звернення), з них: з Урядової гарячої лінії – 320 звернень громадян, електронною поштою – 2 звернення громадян та 4 запити від юридичних осіб та 1 запит від фізичної особи на отримання публічної інформації.

У зверненнях громадян порушені питання різного характеру, а саме: про додержання законодавства про працю, про заборгованість по заробітній платі, щодо невиплати розрахункових коштів, матеріальної допомоги на оздоровлення, коштів за відрядження, відпускних, щодо непроведення атестації робочого місця, порушення правил безпеки на підприємстві, порушення законодавства про охорону праці тощо.

Із загальної кількості звернень громадян: 546 (93%) стосувалось праці (про заборгованість по заробітній платі, про додержання законодавства про працю); 43 (7%) – охорони здоров’я (порушення правил безпеки на підприємстві, порушення законодавства про охорону праці).

З метою оперативного вирішення питань, порушених у зверненнях, задоволення законних вимог заявників Управлінням Держпраці у Миколаївській області забезпечено їх своєчасний, об’єктивний та всебічний розгляд. За результатами розгляду, в установлені законодавством строки, заявникам надаються письмові відповіді.

За 10 місяців 2016 року для одержання згоди на проведення позапланових перевірок, Управління зверталось з відповідними листами до Держпраці України та отримало згоду на проведення 114 позапланових заходів, з метою перевірки викладених у зверненнях громадян фактів.